- سرفصل های جلد دوم:
- بازاریابی و مدیریت بازار پیشرفته؛
- آمار و کاربرد آن در مدیریت؛
- سؤالات شبیه سازی شده (Ph.D)
- سؤالات ادوار گذشته (Ph.D)
- تعداد صفحات: 496
- مولف: دکتر محمدرضا کاباران زاد قدیم
-36%
کتاب مجموعه مدیریت بازرگانی و راهبردی؛ جلد دوم کتاب جامع دکتری
قیمت اصلی: 880.000 تومان بود.563.200 تومانقیمت فعلی: 563.200 تومان.


اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کتاب مجموعه مدیریت بازرگانی و راهبردی؛ جلد دوم کتاب جامع دکتری”